Fantastisk sykkel, fantastiske stier og fint vær

Det kan jo knapt bli bedre, knusktørre stier, jeg elsker det når sykkelen er dekket av støv når jeg kommer tilbake fra sti tur.

image

Sykkelen fungerer kongebra, og det går fort. Utrolig bra kontroll over den, etter bare et par turer føler jeg meg hjemme på den. Ofte bruker jeg litt tid for å bli komfortabel.

image

Ruten jeg syklet kan du finne her:

image

http://www.endomondo.com/workouts/330967148/1958715

Dette innlegget ble publisert i Stiguide, Sykkel og merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

